Alla hjärtans dag

Kärlekens dag, en del tycker att det bara är ett jippo som affärerna tjänar på! Visst är det så men jag tycker samtidigt att det är ett ypperligt tillfälle att visa uppskattning och kärlek på! I dagens stress så är det lätt att glömma att stanna upp och uppskatta! Borde dock göras oftare, men när det ändå finns en dag som vi på många sätt påminns om så passa på att överrösa med kärlek!

Själv har jag fått fina kort från mina pojkar och en fin disktrasa ❤ värmer ett mammahjärta! Sen kom mina kollega med ett paket i cellofan med söta mördegskakor med rosa glasyr! ❤
Har även gett barnen makaroner med falukorvshjärtan och varsitt paket ❤
Mamma och pappa fick en tårta och de hjälpte mig med barnvakt så jag fick egentid i frisörstolen!

Nu har jag precis ätit tapas med min kärlek efter ett spinningpass!

Nu är det soffhäng resten av kvällen som gäller!

Hoppas ni alla fått kärlek på ett eller annat sätt idag, annars så överöser jag er med min kärlek här❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Anso

Tack Linda! Då tar jag lite av din kärlek, det kan jag nämligen behöva... :) För min kille HANN visst inte köpa något till mig på alla hjärtans dag... Har varje år fått något gulligt, så jag o grabbarna hade pysslat här hela dagen, målat tavlor o köpt godis o grejer... Och så kommer han hem utan NÅGONTING, med en så usel bortförklaring.. Inte okej!!! :) Så tack snälla du, det värmde med lite kärlek!

2013-02-18 @ 13:01:36
Postat av: Linda

Klart du får kärlek av mig Anso <3
Men min kille han var lika usel som din´, hann inte köpa nåt! HAllå, man får väl planera?!?
Men jag fick ju kärlek av många andra så jag blev varm ändå, men hade gärna fått av mannen med :)

2013-02-18 @ 15:19:39
Postat av: Anso

haha nä det kom ju knappast som en överraskning att alla hjärtans dag inföll just den 14:e... ;)

2013-02-18 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0