Godsaker

Imorgon åker jag till syster i Västerås och på lördag går mitt lopp av stapeln!!!
Känns faktiskt bra att vi ska åka Kristinaloppet istället för tjejvasan!
Hade kanske vart kul att uppleva vasajippot men om man tänker 500 åkare totalt jämfört med 700 åkare per startled och 18 startled så känns detta som ett bra val! Inte lika mycket trängsel och förhoppningsvis bättre spår!

Ikväll har jag prövat sushin på Kinaresturangen! Jag har blivit ett big fan av sushi och det smakade toppen! Kommer absolut ätas fler gånger :)

Igår var jag på spa på nya utmaningar! Träffade min personliga tränare bl.a. Mer om detta en annan gång ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på lördag vännen! Kramar Jessica

2013-02-07 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0