Myskväll

När grabbarna skulle avtacka en kollega på jobbet så styrde jag och Anna upp en myskväll! Lagade mat och delade en vinflaska, Per Mobergs röda, rekommenderas om ni inte testat :)
Mysigt med sällskap, blev en lugn kväll i soffan med massa prat och senare på kvällen slöt även grabbarna upp!

På lördagsmorgon åkte mina skidor till vallakungen Kent och senare på fm tog Anna och jag en tur i skogen! Gud va härligt det var, lagomt kallt och solen som sken! Nästa helg är det dags för mitt 3- mils lopp! Känns inte så ouppnåeligt längre, utan jag ska nog klara av det där! Tempo och tid är inte så viktigt, siktet är inställt på att ta sig runt! På onsdag väntar ett teknikpass o sen blir det vila sig i form tills på lördag. Åker redan på fredag och ska hälsa på syster med familj! Åker utan barn o gubbe så det blir en egohelg! ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men,ska du inte åka i Dalarna? Är det inte typ kortvasan? Och vem är Anna? :-) Mobergs vin måste jag testa,hört nån mer som gillade det! Kram Jessica

2013-02-02 @ 14:55:36
Postat av: Malin Eide

Du kommer klara det galant, Linda!!
Kämpa på!
Ha en härlig ego-helg.
Kram

2013-02-08 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0