On road again

Nu åker vi från Västerås! Har haft en mysig helg! Igår kväll åt vi middag på en kinaresturang, de hade buffé med hur många rätter som helst att välja på och sushi fanns det också ca. 10 olika sorter! Ett tipptopp ställe som vi lätt ska besöka fler gånger! Blev lite tjenis med servitören också och innan vi gick så gav han mig 2 lyckokakor som skulle öppnas när jag kommit till Sunne igen :)

Imorse vaknade jag utan träningsvärk, hur nu det gått till är en gåta! Gissar dock på att den kommer smygande framåt kvällen eller imorgon ;)

Nu har vi hunnit med en snabbtur till Erikslunds shoppingcenter och ikea!
Hann shoppa ett par skor till mig själv och lite blommor och annat bra att ha tjafs på Ikea :)
Skorna var en nyhet på stadium och kostade endast 199 kr ett kap! Ibland är det bra att ha juniorstrl på fötterna!
Kan bjuda på en bild på dem ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0