Söndag kväll

Tar en tidig kväll idag! Gårdagen spenderades i Munkfors från lunch och ända tills idag! Tobbe var på grabbträff och jag passade på att träffa mina munkforspinglor Sara och Åsa! Farmor ställde upp och hade barnen och jag och tjejerna gick på resturang ❤
Mysig dag och kväll!

Idag har vi träffat brorsan och Jonna som var här i Sunne och hälsade på och sen åkte jag och Viggo på hockey i Nor! Lillveck fick stanna hos mormor och morfar då de har jättebranta läktare i den ishallen!
Hann även med ett besök på ÖB och skokanonen! Blev faktiskt ett par skor med hem då mina andra skor gick sönder lite lägligt då jag klev ur bilen i edsvalla ;)
Nu tar jag natten och im blir det en tidig dag på schemat istället för mellantiden då en kollega ska vara hemma! Ganska skönt faktiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0