Skidträning

Idag har jag varit uppe på sundsberget på skidträning! Gud vilken skillnad på min åkteknik efter bara en lektion! Kände direkt skillnad efter att jag lärt mig vissa grunder! Är fortfarande ingen skidåkare men jag kan iallafall göra ett ärligt försök och använda mig av den teknik jag lärt mig för att genomföra ett lopp med bättre förutsättningar än förut! Nästa onsdag ska jag iväg igen och finslipa min teknik ännu mer! För att sen helgen 8-9 februari ge mig ut i spåret och köra 3 mil :)

Jag håller nämligen på att göra en tjejklassiker och detta blir 3:e av 4 loppet att genomföra innan jag kan stoltsera med en genomförd tjejklassiker!

Varje ledig kväll kommer jag befinna mig i skidspåret! Någon som vill göra mig sällskap!? Hojta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0