Omtag

Febern har tagit omtag på mitt stora troll , idag har han legat och sovit nästan hela dagen! Min feber har försvunnit, men huvudet värker och hostan är kvar och matlusten är borta! På både gott och ont 😜
Hoppas jag vaknar imorgon utan skavanker så det blir ett kalas utan massa alvedon i kroppen för mig! Viggo Får stanna hemma och krya på sig han!

Det är min faster som fyllt 60 år som ska firas och idag har det knåpats ihop lite överraskningar ❤

Lider så när barnen är sjuka, är jobbigt att se dem så utslagna och orkeslösa! Och Viggo som är så liten redan innan drabbar det extra hårt då han inte äter!
Idag fick han bestämma kvällsmat och fredagsmys i hopp om att något skulle gå ner! Frukost och lunch och diverse mellanmålsförsök med godsaker gick inte hem alls under dagen! :(
Men tacos som han beställde åt han lite av iallafall! Men chipsen och godiset fick stå orört på vardagsrums bordet!
Ingen av oss andra i familjen var särskilt matfriska heller. Det blev massa matrester kvar och det orörda fredagsmyset får göra ett nytt försök att fresta oss imorgon!

Dags att försvinna dumma baccilusker!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0